Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Το μηδέν και η ιστορική διαδρομή του - Αρωγός στη σύγχρονη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών

Το μηδέν και η ιστορική διαδρομή του - Αρωγός στη σύγχρονη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών
Κατερίνα Τσαμούρη – Παναγιώτης Χαντόγλου

                                                          Περίληψη
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αξιοποίηση της ιστορικής αναδρομή σε διδακτικές παρεμβάσεις που έχει ως στόχο, την παρουσίαση του μηδενός και τα στάδια, από τα οποία πέρασε: το μηδέν σημάδι, το μηδέν ψηφίο. Η ιστορική αυτή αναδρομή ξεκινάει το ταξίδι της από τους Σουμέριους – Βαβυλώνιους της Μεσοποταμίας, περνάει από την Κεντρική Αμερική με τους Μάγια και καταλήγει στην Ινδία και την ανακάλυψη του μηδενός από τον Ινδό Μαθηματικό Βραχμαγκούπτα. Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η αξία της έννοιας του μηδενός και να φέρουμε αντιμέτωπους τους μαθητές, τόσο με τη φύση, όσο και με το ρόλο του, εξερευνώντας το ταξίδι που πραγματοποίησε μέσα στους αιώνες από τη στιγμή της γέννησής του, μέχρι την επικράτησή του στο Κόσμο των Μαθηματικών.


Άρθρο 03-04-2016














Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου